Startpagina

2 Badmatten geborduurd

Een paar weken geleden kocht ik 2 badmatten bij de Lidl, perfect om te borduren omdat er geen hinderlijk latexlaagje aan de achterkant zit. En natuurlijk lekker goedkoop, ze zaten per 2 stuks verpakt en zijn van 100% katoen



Ik koos voor een lekker frisse kleur namelijk aquablauw ;)
En echt, ik heb lang moeten nadenken wat ik er nu op moest gaan borduren! Ja het is moeilijk kiezen als je zoveel borduurpatronen hebt haha.
Een geinige tekst vond ik eigenlijk ook wel heel leuk, dus ging ik op zoek naar inspiratie :)


De eerste mat, je ziet nu veel artikelen in de winkel met Mrs en Mr erop, bijvoorbeeld mokken. En natuurlijk moest daar een mond en snor bij geborduurd worden :)


En de andere badmat, de tekst spreekt voor zich :) Het borduurgaren heb ik gekozen in een iets donkerdere tint dan de mat zelf. Op de foto lijkt het dat de linkerkant donkerder is dan de rechterkant maar dit komt door de lichtinval, ze zijn gewoon met dezelfde kleur geborduurd ;)

De badmatten zijn van mooie kwaliteit en goed te borduren. Ik moest alleen mijn borduurvoet iets hoger zetten door de dikte.  Maar verder is het helemaal goed gegaan. 

Ik ben blij met het resultaat! Wat vinden jullie ervan?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten