Startpagina

Geboortecadeautje borduren in opdracht

Het is wat rustig op mijn blog, dat komt natuurlijk door het mooie weer! Ik ben veel buiten en in de tuin bezig, lekker genieten dus ;) Herfst en winter zijn toch wel de periodes dat ik wat meer achter de naai/borduurmachine zit. Alleen natuurlijk als er door je dochter gevraagd wordt om een paar baby artikelen te voorzien van een naam
Ik moest 2 ledikantlakentjes voorzien van de naam van de nieuwe wereldburger, een mutsje en een slab. De ledikantlakentjes een met lichtblauw garen en de andere met legergroen garen. Het is trouwens voor een zoontje van haar vriendin ;)
Het mutsje:
En de slab, met een leuk beertje ;)
Hier heb ik gekozen voor een donkerder blauw garen voor de naam, dit stond mooier bij de kleur van de striklintjes ;) en natuurlijk komt het ook veel mooier uit op het lichtblauw van de slab zelf.

De naam Ravi vind ik heel apart, ik heb deze nog niet eerder voorbij zien komen :)
Natuurlijk verpak ik alles netjes in een plastic zipbag, zodat het schoon en netjes blijft (zie foto helemaal bovenaan).



4 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er leuk uit zo'n setje 😄

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank jullie wel, is ook heel leuk om te borduren en degene die het krijgt vinden het natuurlijk geweldig om de naam van hun zoon of dochter geborduurd te zien, het blijft iets unieks ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ziet er weer heel leuk uit

    BeantwoordenVerwijderen