Startpagina

Stofjes online gekocht

Voor mij de eerste keer dat ik online stof heb gekocht, en zeker niet de laatste keer! Het is me namelijk 100% meegevallen ;) Ik had namelijk nooit gedacht dat ik zoiets zou doen, ik wil toch immers het liefst de stof in het echt zien en voelen
Maar vaak als ik dan naar de markt ga of een stoffenwinkel dan kan ik door de hoeveelheid die er ligt vaak niet kiezen, zo vreemd, dus besloot ik eens wat stoffenwinkels online te bezoeken.
En eerlijk is eerlijk, de stoffen die ik heb gekocht wijken eigenlijk niet af in het echt. Ze zien er dus zo uit als op de foto in de webshop! Heel fijn dus ;)
Natuurlijk kan je niet de dikte van de stof "voelen" maar dat vind ik niet heel erg want mocht het erg dun zijn dan is strijkvlieseline je beste vriend om de stof te verstevigen :)

Oilily stofje, dit was een coupon van 1 meter bij 140 cm breed 5,95 gekocht bij  www.online-stoffen.nl


Dit was ook een coupon bij dezelfde webshop, 70 cm bij 140 cm breed voor 3,95.


Een mooie turquise stof, die bij daglicht iets feller is...van dit stofje kocht ik 1 meter en wil dat gaan gebruiken voor een tas ;) 8,95.


Een leuk retro-stofje, ook maar een metertje van gekocht voor toekomstige projecten. 7,95 per meter.


Het laatste stofje wat ik bij www.online-stoffen.nl kocht is een batik-stof. Ik vond dit er zo mooi uitzien! Apart ook met die rand aan de zijkant ;) 7,95 per meter.



Dan de laatste 2 bovenstaande stofjes, die komen van www.herberttextiel.nl en dit zijn stofjes van het merk Stenzo ze kosten allebei maar 5,95 per meter ;)

Ik ben erg tevreden met de bezorgde stofjes, en ga zeker vaker bij deze webshops bestellen.Vandaag ga ik weer achter mijn naai/borduurmachine want heb zoveel ideeën :)

1 opmerking: