Startpagina

Mijn omkeerbare shopper is door naar de finale :)


Gisteren las ik op sewnatural dat mijn omkeerbare tas uitgekozen is als 1 van de 15 mooiste ;)
Nu kunnen de lezers stemmen op 1 van deze 15 tassen en degene die op nr. 1,2 en 3 eindigen krijgen een kadobon die te besteden is in haar webshop :)
Uiteraard ben ik al heel trots dat mijn shopper is uitgekozen tot een van de 15 mooiste, maar zou het uiteraard heel leuk vinden om te eindigen bij de eerste 3 :)
Als jij ook wilt stemmen op een van de 15 tassen, dan kan je dat hier doen:

http://www.sewnaturalblog.blogspot.nl/2014/06/shopper-naaiwedstrijd-stem-op-jouw.html




Mijn tas is nr.15, natuurlijk zou ik het heel leuk vinden als je op mijn tas stemt! :)
Alvast hartelijk bedankt ;)

2 opmerkingen:

  1. Super zeg, en wat een leuke handige tas, hoe kom je op het idee, ik heb gestemd ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Barbara, ik heb hem al in gebruik gehad en hij is inderdaad lekker handig en niet zwaar (als hij nog leeg is natuurlijk) :)

      Verwijderen