Startpagina

Inspiratie opgedaan op Pinterest

Ik heb een tijdje terug Pinterest ontdekt, ik weet het laat, maar ik dacht eerst alweer iets net als Facebook en Twitter. Dus heb ik het heel lang genegeerd, totdat ik zoveel leuke zelfmaak projecten tegenkwam.......en sindsdien kijk ik er regelmatig op ;)
Je kan Pinterest zien als een heel groot fotoboek, of bord. Iedereen kan er zijn foto's op plaatsen, ook ik heb een account en inmiddels 5 pinborden, waaronder een van tassen en portemonnees. Gisteren heb ik eens lekker gezocht naar denim tassen, de meeste gemaakt van gebruikte jeans of in ieder geval spijkerstof. Ik laat je mijn top 10 zien van degene die ik gepind heb.


Een shopper, de tailleband is als draagband gebruikt. Leuk detail!


Dit model vind ik erg leuk als handtas, of hij uit oude denim is gemaakt weet ik niet maar ik vind het wel heel apart die draagband zo door die lussen. En natuurlijk geborduurd, prachtig! ;)


Wat een apart effect kan quilten geven aan een denim tas ;)


Of het een echte Prada tas is weet ik niet, vind het wel apart.


Mooi zo schuin, geeft het net weer iets meer unieks ;)



Streepjes-denim met gebloemde voering en applicaties, romantisch!


Mooi met gebreide stof gecombineerd, de bloemen zijn volgens mij met textielverf erop geverfd, natuurlijk zou ik ze borduren ;)


 Een eenvoudig model maar ik vind die stukken panterstof er tussen geweldig!


Lekker fleurig, ik word al vrolijk als ik ernaar kijk ;)


En dan de laatste, prachtig geborduurd! En wat stoer met een leren draagriem :)

" Bron foto's: www.pinterest.com 

Zo, dat waren mijn 10 uitgezochte tassen op Pinterest. Ik heb weer veel inspiratie opgedaan! Ik kocht afgelopen zaterdag nog een spijkerrokje voor 1 euro op een rommelmarkt, perfect voor een tas te maken natuurlijk en hij wordt lekker hergebruikt!
Ik ga dus vaker letten op gebruikte denim, ook bij de Kringloopwinkels vaak te koop.
Heb jij wel eens denim of te wel spijkerstof hergebruikt?












1 opmerking:

  1. Echte leuke dingen!
    Ik koop ook wel een (denim)kleding bij de kringloop om er iets van te maken :)

    BeantwoordenVerwijderen